Pazartesi, Mart 30, 2009

Baklava gormek istiyorum

Sanirim 3 hafta oldu baslayali.

Ilk gunler biraz zordu simdi normal.

Antremanima 40 dk kosu ile basliyorum amac 35 dk da 5 km kosmak diger 5 dk da dinlenip nabzi normal seviyeye getirmek. Her ne kadar nabiz dusmus olsada makineden inince basim donuyor belli bir sure.

Kosu bandi ile tatli bir rekabet var aramda. ilk 20 dk dan sonra gozum gostergeye takiliyor. Makineyle beraber sayiyorum dakikalari ve metreleri. Kendi kendimi gaza getirerek 5 km`yi bitiriyorum. Cumartesi gunu askerde kosturduklari 3 km kosuyu denedim. Amac 15 dk da bitirmek. Beceremedim ama sonuc cok kotu degil. 17 dk kosabildim.

Daha sonra eski tabirle acma germe.

Ust taraftan basliyorum. Gogus ve kollardan. 3 set 1o tekrar. Ilk gazla 25 kg ile basladim.Sonra 15 kg ye donus simdi 30 kg ile devam. Son iki tekrar cok zorluyor. Zaten zorlamasida gerekiyormus. 8 makine ile kollar ve gogus uzerine calisiyorum.

Daha sonra bacaklar. Futbol oynamamdan dolayi zorlanmam saniyordum ama o kadar da kolay degilmis :)

En son fitnesse baslama sebebim olan gobek kismina geliyorum. Bu gobek cok ugrastircak beni biliyorum ama bir kac baklava gormeden birakmam abi :)

Ayrica ucundan da diet yapiyorum. Sabahlari cornflakes. Beyaz ekmek yok. Az seker o da esmer olanindan ve protein agirlikli bir menu.

Bakalim sonuc nasil olacak yada bir sonuc olacak mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder