Pazar, Mayıs 02, 2010

Insanoglu

Bugun plajda sezlonga uzanmis gunesleniyorum bir yandan da kitap okuyorum.
Konyaalti Sahilindeyim onumde deniz, tepemde simsicak bir gunes.
Kitap okumaya ara verdim bir anligina.
`Su an Turkiye`nin cesitli yerlerinde benim yaptigimi yapmak isteyencek kim bilir kac milyon kisi vardir` dedim kendi kendime.
Bunu dedim cunku uzun zamandir uygun bir is teklifi alamadigimdan dolayi icim pek huzurlu degil.
Onumde ulasilacak bir hedef ve hedefe gidecek uzun bir yol var bu yuzden bos gecirdigim her dakika beni huzursuz ediyor.
Sonra aklima calisirken ki hallerim geldi.
Hanima dondum ` Hatirliyormusun Dubrovnik`te guneslenirken de is stresinden dolayi pek rahat degildim`
Hanim `Evet` dedi.
`Ama simdi calismiyorum kafamda is stresi yok ama bu sefer calismadigim icin rahat degilim. Su insan oglu nekadar enteresan degil mi dedim`
Hanim da maalesef oyle dercesine kafasini sallamakla yetindi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder