Cumartesi, Nisan 24, 2010

Bir Cumartesi Gecesi ...

Uzun zamandir hanimla beraber cumartesi aksami bir yerlere gidip canli muzik dinlemek icin planlar yapiyorduk.
Sonunda bu aksam Jolly Joker Pub`a (Antalya) gitmeye karar verdik.
Kendi gruplari sahne aliyormus bir dinleyelim dedik.
Giriste giris ucreti aldilar. Normal bir uygulama.
ickiyle pek aramiz olmadigindan ve antibiotik tedavisi gordugumden soft biseyler siparis ettik.
1 - 2 saat kaldigimiz mekanda ben uc esim 1 icecek aldi.
bu ardada garsonlar ,masa aralarinda vampir gibi dolasiyorlar.
Neyse, 3 ncu icecekten sonra ben biraz ara vereyim dedim/
10 - 15 dk sonra yamyam garsonlardan biri gelip bir isteginiz var mi diye sorunca ben de su an istemiyorum tesekkur ederim dedim. Yamyam garson `mudurumuz baska icmeyecekseniz masayi baskalarina verececek` dedi.
Hoppalaaa , oldu mu simdi !!!
Dunyanin neresinde gorulmus bir clubta musterinin ard arda icmeye zorlandigi ?
o sira aklima cagir bakalim mudurunu demek geldi muduru gelincede bu masa kac para diye sorayim diye dusundum. Sonra da muhattap olmaya degmeyecegini dusunerek hanimla Jolly Joker dan cikmaya karar verdik.
Bu mudur Turkiye`de normal uygulama ?
Eglenmeye gelen kisilere bole davranan bir isletme ne kadar daha yasayabilir ?
Bu geceden aklimda yapilan saygisiz davranis ve yukarıda yazdıgım sorular kaldi.
Gercekten enteresan.
Cok yerde cok ulkede gece kluplerine gittim ama bunu ilk defa yasadim.
her yeni gun yeni bir tecrube iste.
Turkiye`de bu tur benzer olaylar yasanmasindan dolayi Turkiye`den her gun daha fazla nefret ediyorum.
Keske donmeseydim diye dusunuyorum ve pismanligim hergun artiyor.
ilk firsatta tekrar kacmak farz oldu.
Sacmaliklardan iyice sikilmaya basladim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder